“Bila abang bantu orang ramai pula yang mengecam dan yang mencari saIah abang.”- Dato’ Aliff Syukri hantar anak untuk belajar erti kesusahan, bantu pelakon veteran Mak Jah

Sebelum ini ramai yang menyeIar tindakan Dato’ Aliff Syukri yang membantu pelakon Puteri Balqis. Dato’ dikatakan menggunakan kesemp4tan yang ada untuk mendapatkan perhatian dan content untuk channel Youtube miliknya.

Sebenarnya terpulang bagaimana seseorang individu tersebut melihat adakah dari sudut positif atau negatif. D]Sekurang-kurangnya Dato’ Aliff masih lagi membantu dan duit yang beliau dapat dari Channel Youtube boleh digunakan untuk membantu ramai lagi orang yang memerlukan. Selain itu, video yang dimuat naik boleh menjadi inspirasi kepada ramai orang di luar sana.

Kesian nasib pelakon veteran inI

apa patut saya buat sy kesian..Bila abang bantu orang ramai pula yang mengec4m dan yang mencari saIah abang tapi abang kuatkan diri abang buat baik kerana Allah.

Hari ni sy membantu seorang pelakon yang dahulunya amat femes dan sering muncul ke kaca tv tpi kini sedang menghadapi k4nser rahim.. dan sedang d3rita k4nser…Walaupun saya agak sibuk pada hari ini .. saya menghantar wakil anak saya untuk membantu wanita yang berusia 70 tahun ini untuk … ke rumah beliau untuk mengetahui perkara yang sebenar kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi mengenai cerita mak Jah ini korang boleh bagi dekat YouTube tv Telajak laris abang dah posting.

Perkongsian yang dibuat mendapat banyak reaksi dari para pengikutnya. Mereka meminta supaya Dato’ tidak menghiraukan segala kata-kata negatif dan terus membantu mereka yang memerlukan.

Bantu la mak jah dato ya Allah biasa saja rumah dia semoga Allah murahkan rezeki dato utk terus bantu mereka yg memerlukan. Amin

Bgus dato cra mcm nie promosi semula artis2 lama sekurang2 yew orng luar buka mata yg artis2 lama nie ade lagi.. Semoga rezeki mak jah untuk berlakon semula dpat membantu kos perubatan.

Makin ramai org yg kutuk dato aliff makin banyak pahala Dia dpt.kita sangka baik jelah Dia sudi bantu sesama saudara islam Kita.

Pedulikan org.. Org yg sebok kec4m blm tentu die bantu org lain.. Lntk la org nk kate kita menunjuk pun, kalau tak tunjuk nanti org kate kite xde bantu org susah.. Kita nk puaskan ati org mmg susah.. Jdi diri sendiri jee

Biarlah dato, buat baik pun orang kec4m, asalkan dato dah terpanggil untuk membantu itu sebaiknya. Semoga murah lagi rezeki dato sekeluarga. Dan mak jah cepat sembuh ya.

Sudah ramai sebenarnya seIebriti ataupun Youtuber membuat amal dengan cara memasukkan video ke dalam Youtube. Dengan duit yang diperoleh mereka membantu pula orang yang memerlukan. Mungkin kerana Dato’ Aliff lebih dikenali jadi beliau menjadi tumpuan dan kec4man netizen.

Doakan seIamat.. Siapa sangka wajah yg selalu menghiasi drama melayu kerana lakonannya yg sampai ke jiwa kita kini menghadapi kesusahan yg kita semua tidak ketahui yg disimpan rapi olehnya. Saya bukanlah artis atau sesiapa pun tapi niat saya ikhlas ingin membantunya..

Semoga lebih ramai orang yang membantu beliau untuk menyelesaikan masaIah hutang di bank arhnur RM16,000 kerana ingin mengubati peny4kit k4nser rahim beliau .. abang doakan mak Jah sihat seperti sediakala untuk menonton kisah Kehidupan mak Jah yang sedang menghidapi peny4kit k4nser rahim korang boleh tengok dekat YouTube tv Telajak laris abang dah posting

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Be the first to comment on "“Bila abang bantu orang ramai pula yang mengecam dan yang mencari saIah abang.”- Dato’ Aliff Syukri hantar anak untuk belajar erti kesusahan, bantu pelakon veteran Mak Jah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Shares